Friday 23 March 2012

sunyi sepi...

aduhhh duhhh duhhh... tadi bila tengok ja traffic kat blog aku ni, sedih sungguh rasanya... sunyi yang amat amat sunyi... almaklumlah, dah sebulan lebih tak dak entry apa pun... sapa nak kebuloq mai tengok blog aku nih haaaa... dah la blog pun buruk...

lainla kalau aku ni blogger yang sememangnya dah terkenal tu haa...yang pemes macam artis ka, tak pa la jugak kan... kalau dah pemes, tak dak entry apa pun mesti pakat singgah jugak...

tak pa lah, pasni aku akan aktif balik untuk menulis kat blog buruk ni... sebelum ni aku sibuk... kalau dah sibuk tu maknanya blog dengan pesbuk ni semuanya lepas ke tepi... apa pun aku tak online...

lagi pulak, aku bukan blogger sepenuh masa...

ok lah, nanti nanti esok je lah aku buat entry baru... kepala pun tengah berserabut... jiwa menjadi kacau bilau sebab sesuatu yang aku impi impikan terlepas begitu saja... sakit hati sungguh...

sampai jumpa lagi esok... haaa, esok boleh aku up kan cerita impian aku yang terkubur tu...

tungguuuu...

No comments: