Tuesday 22 November 2011

MALAYSIA vs indonesia




   
MALAYSIA tanah tumpah darahku...aku bangga menjadi warga MALAYSIA....
malam ni perlawanan akhir bola sepak sukan SEA MALAYSIA menentang indonesia
untuk merebut pingat emas..


selamat berjuang para pemain MALAYSIA..berjuanglah habis habisan
pertahankan pingat emas untuk skuad bola sepak negara kita...

aku selalu jugak tengok sorotan sukan kat tv,benci sungguh aku dekat indonesial....
perasaan benci aku ni semakin membuak buak....
terutama bila tengok layanan dari pihak indonesial ni,macam celaka lagi..
dah la layanan macam sial,penonton pun macam tu jugak...
sebelum ni dok tengok cerita kat tv pun aku dah meluat...jalan cerita macam menatang apa lagi....
awatla tv kat MALAYSIA ni nak sangat tayang cerita indonessial ni...
cerita melalut...agaknya indonesial ni macam cerita yg depa dok buat tu la kot...

aku harap rakyat rakyat indonesial yang duduk kat MALAYSIA ni berperangai elok...
walaupun semuanya aku tak suka...PENDATANG...!!!!

apa apapun,sekalung tahniah untuk skuad bola sepak negaraku yang tercinta MALAYSIA
atas kemenangan anda semua sebentar tadi...hidup MALAYSIA...!!!!

No comments: