Tuesday, 22 November 2011

NASI BARYANI GAM

jalan jalan cari makan bersama isteri dan anak....

MILO AIS TABURRR
                                                            
ni la air yang aku pesan...sedap gak la....                                                            



NASI BARYANI AYAM KAMPUNG



NASI BARYANI DAGING
ni menu yang bini aku pesan...terbaekkklah
                                                     





bangun ja dari tidur, bini aku tanya pasal makanan...
`abg, kita nak makan apa hari ni`
entahlaa... jawapan yg selalu aku bagi..
dia pun apa lagi, pikir punya pikir, dia kata teringin nak makan nasi beriani
jommm...

destinasinya.. sungai petani.. jauh gak tu..
tapi tak pa lah, nak cuba tengok.. jumpa la kedai  "BARYANI GAM 88"
nasib baik tak banyak pelanggan. dah la perut tengah lapar..
maklumla, dari pagi tak makan. sampai kat kedai ni pun dah petang
aku pesan milo ais tabur sama nasi beriani ayam kampung...
bini aku plak pesan nasi beriani daging sama teh ais..minuman kegemaran dia lah tu...

alhamdulillah....kenyang...
semuanya menepati cita rasa aku...tak sia sia aku pi...dah la jauh gak...
bini aku pun puji ja sepanjang jalan...senyum memanjang...
lain kali bleh pi makan pulak...harga pun ok...
yang penting makanan dia terbaekkk....

kepada sesiapa yang nak cuba makanan kat kedai ni,senang saja nak cari...
kedai ni bertentangan dengan MITSUBISHI MOTORS SUNGAI PETANI...
ala dekat lot 88 tu... mesti jumpa lah.....
kalau tak jumpa, cari lagi....

lepas makan kami pun terus balik, sebab aku nak tengok game MALAYSIA lwn indonesiallll...
go MALAYSIA go...

2 comments:

ciksufi said...

sedap aihhh..

ataspagar said...

sedap wooo... tu yang puji, kalau tak sedap kena maki dah..