Wednesday 23 November 2011

NAK MENGUNDI PILIHAN RAYA NANTI...

adoi, tak tau nak buat apa... nak surf apa pun tak tau... tak larat nak surf dah....
tengah dok baca baca berita, teringat pulak nak daftar undi untuk mengundi pilihan raya nanti...
aku pun buka la web SPR.... maklumla, dah umur 26tahun pun tak reti reti nak daftar lagi...kekekeke....

aku ni jenis pemalas sikit kalau bab daftar daftar ni ha....

bini aku selalu jugak tanya bila nak daftar...!!bila nak daftar....!!bila nak daftar....!!

hishhhhh....nantilah....tu la jawapan aku...

ni haa...malam ni aku nak daftar...nanti aku nak mengundi...

bersemangat nak daftar ni ha...

tup... tup...


Harap Maaf...
Web ini sedang dalam proses penyelenggaraan untuk sementara waktu.
Sekian, Terima Kasih



hampeh nyoq sungguh....nak daftar macam mana....
tunggu aku rajin pulak laaa jawabnyaa...


No comments: