Tuesday 3 January 2012

hari yang cerah, masa depan yang samar samar...

pejam celik pejam celik, hari ni dah masuk hari ke 3 dalam tahun baru 2012... cepat sungguh aih masa berlalu... masa semakin bergerak laju, tapi aku pulak masih di takok lama... macam dulu jugak... macam tahun 2011... masih dalam dilema... hutang semakin hari semakin bertimbun... bab ni aku laju... hehehe

aduhai... bila lagi nak berubah..???
asyik membuta ja... macam mana duit nak masuk
bangun bangun bangun...

kalau asyik macam ni bila aku boleh pakai BMW M5 atau M6... alaaa, kalau tak dapat M5 atau M6, dapat 5series pun jadilah... tu lah yang aku dengan isteri selalu dok berangan angan...
boleh ke aku beli tahun 2012 ni..???

lorr, putih lagi... kalau kereta, warna ni je yang aku minat...

untuk tahun baru 2012 ni, aku nak tambah tambah tambah dan tambah lagi...

tambah isteri.??? ho ho ho, tidak sama sekali... isteri yang sorang ni pun tak terjaga, ada hati nak beristeri lagi... piiirahhhh.... maksud aku tambah harta untuk kesenangan aku sekeluarga... eh, bukan harta dunia ja... akhirat pun kena gandakan lebih dan lebih dan lebih lagi...
semua orang kejar duit...

aku berharap Dia akan permudahkan segala urusan harian aku... semoga perniagaan aku makin maju... cehhh, nak maju macam mana kalau tak usaha...

bekerjalah kita sekuatnya...

No comments: