Wednesday 18 January 2012

hujan susu...

pagi ni berlaku satu kejadian aneh... hujan susu mencurah curah kat atas kepala aku... tak sempat aku nak mengelak... habis basah lencun...
hujan buat sendiri... macam budak budak tadika je...

kejadian berlaku lebih kurang pukul 8 pagi tadi... waktu tu aku tengah nyenyak tidur... si momey aku yang setiap paginya bangun awal telah menuang habis sebotol susu kat atas kepala aku... aku nak marah pun, budak kecik lagi... tak paham satu benda apa pun lagi...
habis sebotol susu...

pengajaran yang aku dapat, bangunlah lebih awal... hehehehe... heh, jangan ingat aku selalu bangun lewat pulak... pagi tadi je aku terbabas sikit...

selalunya momey aku ni kalau dah bangun, dia mesti akan bermain seorang diri... tak pun aku akan bagi dia tengok cerita kartun ka... tak pernah pulak dia buat perangai tuang tuang susu ni... agaknya lah kan, pagi tadi dia dah bosan kot... pastu pulak tak tau macam mana nak kejut aku... nak cakap pun tak pandai lagi...
ini lah botol yang digunakan untuk...

aduhai momey daddy... tapi tak pa lah, daddy sayang momey... lain kali jangan buat lagi tau... dah la susu tu mahal... setin dah rm70... sebulan 4 tin kau habiskan... cuba kira berapa kos susu dalam sebulan... duit memang boleh di cari, tapi nak dapat duit susah sekali...

No comments: