Thursday, 12 January 2012

menyelam sambil minum air...

alhamdulillah... syukur tak terhingga aku panjatkan ke hadrat Ilahi... masuk saja tahun baru ni banyak pulak aku dapat projek... kemungkinan besar, besok pagi aku kena berangkat ke Kuala Lumpur untuk berbincang satu urus niaga penting...(bukan kemungkinan lagi, memang betul pun)

untuk isteriku yang ku sayang tu, cepat cepatla berkemas... besok pagi jom ikut sekali ke Kuala Lumpur... syok lah tu... lepas urusan kerja selesai, bolehla kita bercuti sekali... bolehla bawak si momey ni jenjalan...

harap harap urus niaga ni berjalan dengan lancar... semoga Dia mempermudahkan segala urusan aku esok... Amin...




kalau selalu dapat projek besar macam ni, nanti bolehla aku tunaikan semua wishlist isteri aku tu... mesti dia melompat lompat keriangan macam budak kecik dapat eskrim...hehehehe

2 comments:

ciksufi said...

wah..seronok la buat kerja pun boleh bawa family jln2

ataspagar said...

alang2 dah isteri cuti..nanti kalau dia kerja,susah pulak nak jalan2