Sunday 8 January 2012

kembali pulang...

setelah aku mengeluarkan segala tenaga, berhempas pulas melawan penyakit semua, akhirnya hari ni aku kembali normal, sihat seperti sedia kala... Alhamdulillah...(eleh, demam dengan selesema ja pun,saja buat teruk lebih)... aku tak lagi demam... selesema pun hilang dah... lega rasanya...mood nak buat entry pun mai balik dah... ada rahmat di sebalik setiap dugaan tu...

bab entry tu tak pa... nanti belah malam pun boleh buat... hari ni aku kena selesaikan satu urus niaga dulu... harap harap semuanya akan berjalan dengan lancar... Amin...
permudahkanlah segala perjalanan hidupku...
ok lah, nak pi buat white kopi dulu secawan... roti gardenia ada dah... tu ja la yang menjadi santapan aku pagi ni... apa..?? isteri aku..?? oh, harini dia bekerja... nak buat macam mana, kerja dengan orang... lain la kalau kerja sendiri... bila bila masa boleh cuti... tapi kalau kerja sendiri macam aku ni, banyak cabarannya... risiko tinggi... bukan susah nak jadi susah dan bukan senang nak jadi senang...
dua dua pun sodap...janji ada rasa...

fresh egg vanilla pebret anak aku tuh... sarapan paling ringkas...

ehh... korang dah sarapan belum..??? kalau belum, aku nak pelawa...

No comments: