Tuesday 3 January 2012

nafsu membuak buak bila nampak....

asal aku on laptop je, mesti kena kacau... adoilaa, bukan hantu yang kacau, tapi si momey aku ni haa... momey aku ni pantang tengok aku on laptop, dia mesti mai dok merengek rengek... maka, ni lah jadinya...(dia pun sibuk nak berblog sama kot) hehehe...

entry yang aku nak buat semalam tu, hari ni baru siap... tapi tak pa lah... momey, daddy love u ok... alaa, bukan entry pasai apa pun, cuma nak bagitau yanng semalam aku sekeluarga pi makan mee udang... sedap weiii...

tempat tu punya jauh dari rumah... tapi disebabkan aku suka tempat tu, mee udang tu pulak memang masuk je dengan selera aku, jauh mana pun aku jadi tak kisah dah... asalkan aku dapat makan...

lokasinya Teluk Kumbar, Penang... kat Teluk Kumbar ni banyak jugak kedai mee udang, tapi yang menjadi pilihan hati aku cuma satu kedai je... kedai tu nama Ayu... kedai kedai yang lain jangan la ambik hati sebab aku tak pi kedai korang...

mee udang cantik

nilah mee udang yang aku suka sangat tu... nampak mee je... udang tak dak pun....
aku paling suka makan seafood... terutama sekali udang... kalau nampak udang, fuhh... nafsu aku mulalah membuak buak... bergelora macam tsunami... iman aku akan goyah... kalau udang yang kecik kecik tu, aku tak berapa suka sangat... nak tau sebab apa, malas nak buang kulit... penyegan nak mampos... tak berbaloi sebab isi ciput je... hehehe
selepas diselak selak, muncul 3ekor udang yang merelakan dirinya untuk dijamah sebentar lagi...hahahaha

semua ada 4ekor udang, tapi yang sekor tu malu sikit... dia sembunyi kat bawah mee... konon konon nak hidup lagi lah tu...
lepas dapat melempiaskan nafsu serakah aku terhadap udang udang tu, kami pun pulang ke rumah dalam keadaan kekenyangan... tu je la entry aku...

babai...

2 comments:

Emmet said...

wah! entry yang bagus, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

ataspagar said...

tq sebab sudi baca dan komen kat blog ni..