Wednesday 11 January 2012

sepetang bersama anak.....

wah... rasanya dah banyak hari aku tak dak entry terbaru... bukannya apa, sibuk bekerja... keluar awal pagi, balik rumah pun awal pagi... waktu mana nak buat entry... tul tak..??
kerja... kerja... kerja...

bila dah sampai rumah, terus tidur... dah seharian bekerja mestilah letih... terkejar kejar ke sana, terkejar kejar ke sini... nasib baik hari ni aku tak sibuk... cuma sebelah pagi tadi je ada keja sikit... sebelah petang aku nak luangkan masa untuk si manja momey aku... maklumlah, dari Ahad sampai Selasa aku sibuk... tak sempat nak bermain main dengan dia... walau macam mana pun, aku suka dengan kerja aku ni...
tak suka pun buat buat suka je lah...

kesian si momey, dah 3 hari terabai... budak budak kecik ni kena bagi banyak perhatian sikit... lagipun anak aku ni memang manja dengan aku... ok lah, aku nak bersiap siap...

malam nanti ingat nak bawak isteri dengan momey makan kat luar... nanti malam aku buat entry pasal restoren yang aku nak pi jap lagi ... restoren peberet aku lah tu... isteri aku tu kalau aku ajak je dia makan kat restoren tu, mesti dia tak tolak punya... aku gerenti... hehehehe

No comments: