Thursday 15 December 2011

2 alam muncul lagi... jeng jeng jeng...

hahhh... penat macam ni... serba salah jadinya, nak dilayan nanti dia mengganas, kalau aku tak layan, hilang sorang pelanggan... susah bila berniaga ni... kalau aku sombong, nanti rosak la perniagaan aku...

orang berniaga ni tak boleh ada sifat sombong... kaya, miskin, lelaki, perempuan semua kena mesra... termasukla yang separuh lelaki separuh perempuan... dunia ohh dunia... maksud aku mesra pelanggan ok...!!! bukan bermesra mesra dengan pelanggan... tu dah jadi lain...

nak kata aku terlampau mesra, tak pulak... bila masa aku nak mesra dengan kau wahai dua alam weii... nak kata cara cakap aku melentok lentok, `mengayat ayat`, tak pulak... buat apa aku nak ayat kau wahai ya a`aaauuwww a`aaauuwww...

kes terbaru, pagi tadi aku dapat 1 sms berbunyi " slmt pg..ape khabar,msih kt ofiskah..sowi klu ganggu" dr no 01640xxxxx (terpaksa dirahsiakan)

what the hell... gila ka apa... jantan kemaruk jantan ka..??? tak paham betoi la aku...

selama aku berniaga ni, tak ada sorang pelanggan pun yang nak sms macam ni...

ni dah kira kes teruk, sampai kau nak sms mesra mesra dengan aku.... kerja tetap kerja, bab peribadi aku tak campur aduk dengan kerja... bini aku pun dah lain tu, dah tarik muka semacam je... dia ingat ada pompuan gatai mana yang dok sms aku... padahai ya a`aaauuwww a`aaauuwww yang sms...

kalau macam ni lah perangai hang, biarlah urusan kita stop takat ni ja... aku dah tak mau ada apa apa urusan kerja dengan hang lagi...

carilah orang lain yang boleh melayan perangai hang... aku bukan orang yang suka campur aduk urusan kerja dengan peribadi... setakat la ni pun aku bukan ada keuntungan apa pun...

now..!! hang dengan bisnes hang, aku dengan bisnes aku...

No comments: