Friday 16 December 2011

jom abang cucikan sayang...

tadi pagi masa aku nak keluaq pi kerja, teringat plak kat sayang aku yang satu ni... bini no dua aku... dulu kau la bini pertama aku, tapi semenjak aku kahwin, kau jadi bini no dua ok...!!! bini pertama memang aku selalu ingat pun, sms selalu, sayang selalu... ni bini no dua pulak... dah lama jugak la aku tak ambik peduli kat bini no dua aku....

semenjak ada kereta kecik yang baru tu, aku dah jarang ambik peduli kat kereta yang aku dok sayang sayang dulu tu... sian kau wahai kereta... sportrim yang krom dah jadi hitam, badan yang solid molid yang monggel dah penuh dengan selut... debu jangan kira la, tebal seinci... maklumla, jarang jarang sekali bawak, basuh setahun dua kali kot... hehehehe... teruk punya orang....

tapi tak pa, kau tetap menjadi pujaan hati aku... sebab kau tak pernah nak kecewakan aku, lagipun kau tak pernah meragam.... (pandai jaga tuan)

jom aku bawak kau pi cuci... lepas cuci nanti, baru la kau jadi cun melecun....


cuci dah siap, dah kilat semua, jom aku bawak kau pi Sungai Petani... aku ada kerja kat sana... lepas habis kerja, kita balik....

selesai semua kerja, aku pun balik... masuk kat lebuhraya Sungai Petani Selatan, langit mula gelap... nah haiiii, habih dah bini aku yang berkilat kilat ni... baru ja cuci pagi tadi... hujan mula turun....

lebat... lebat... dan lebat lagi... fuhhh, kotor kembali... selalu jadi macam ni, bila aku cuci kereta ja, hujan turun.... kalau tak cuci, panas terik pulak...


tak pa lah, esok aku bawak pi cuci sekali lagi... terbang duit aku rm10.00

No comments: