Friday 30 December 2011

maaf, i bukan jenis yang u harapkan...

aduhai... kenapa la kau pilih kehidupan macam ni... aku pun tak pahamla... kau tu lelaki... kalau ya pun kau tu lembut, kau tetap lelaki... tak perlulah kau nak mengayat aku... hello, kau ingat aku akan tergoda ke dengan ayat jiwang karat kau tu haa...??? kau sendiri pun tau yang aku ni lelaki... kau ingat aku ni jenis yang suka sesama kaum kaa...???

no... no... no...

kalau nak berkawan, buat cara nak berkawan... aku boleh terima... tapi ada batas batasnya... jangan ingat bila aku terima kau sebagai kawan, kau boleh buat aku ni macam pasangan kekasih kau, toong sikit ok...!!! aku rasa tak perlu kau sms atau telepon aku semata mata nak tanya khabar... buang masa ja kau buat semua tu...

aku bukan GAY ok..!!! jangan sampai aku keluarkan kata kata kesat untuk sedarkan diri kau tu... mungkin ada lelaki lain yang akan tertarik dengan kau, tapi aku tidak... aku tak berminat...

aku harap sangat sangat kau akan mendapat hidayah suatu hari nanti... semoga kau cepat cepat berubah... ingat, bila bila masa saja Dia boleh tarik balik segala kurniaan yang ada kat diri kau tu... jadi, berubahlah sebelum terlambat...

No comments: