Thursday 15 December 2011

tak sempat nak jilat jari aihhh...

ramai yang tertipu.... kesian kat orang yang dah print out voucher ni... penat penat je print, dah tak boleh nak tebus pulak... apa cerita ni, macam di perbodohkan jerr....


kalau bab makan free, semua orang nak... semua orang mesti terlompat lompat, maklumla benda free... mestila semua orang tak nak lepaskan, termasukla aku...

tadi bini aku bagitau yang KFC dah tarik balik baucer ni, sebab terlampau banyak orang tebus... nasib baik aku tak print out lagi baucer ni, kalau tak buat malu ja.... kata bini aku lagi, KFC tak mampu nak lanjutkan promosi ni sebab kehabisan stok...

agaknya diorang tak sempat nak sembelih atau proses ayam tu kot... tak pun ayam dah habis... baru dok cari ayam nak sembelih...

sebelum ni McD pun dok buat jugak promosi macam ni, tapi tak pernah pulak aku tengok pihak McD stop promosi tu...

maklumla, KFC dengan McD kan selalu ja dok berlawan... hang keluaq produk baru, nanti aku tiru... bila aku keluaq produk baru, nanti hang pulak tiru... tapi dalam kes ni, nampaknya KFC tak mampu nak lawan dengan McD...

McD terbaiklah... (tu mesti McD dok syok sendiri)

KFC kena belajaq dari McD, tu yang betoi... jangan dok pekena pelanggan... kesian kat pelanggan, baru ja dok bercita cita nak makan burger free, dah kempunan... uhuk uhuk... sebelum nak buat promosi tu, kenala kaji betul betul dulu... pelanggan ni pantang dapat tau benda free, depa mesti terkam punya.... serang habis habisan...

P/S : KFC, hampa mai tangkap ayam kat umah mak mentua aku ni, kat sini banyak ayam... aku dah geram sangat sebab selalu dok berak atas kereta aku... mai ambik free je semua ayam ni, ni bukan ayam aku, ayam jiran yang tak reti nak bela ayam...

No comments: