Sunday 11 December 2011

happy birthday my beloved wife....

HAPPY BIRTHDAY SAYANG.....

wahh...dah lebih seminggu besday bini aku baru dok tegedik gedik nak buat entry... (sebenaqnya tak tau nak buat entry apa) tu yang betoi... hehehehe...tak pa lah, bodek bini sikit...

bulan ni besday bini aku, jadi aku kena la prepare sesuatu untuk dia... dalam ati nak bagi barang make up dengan kek ja, la ni dia dok gila SK2, tapi yang beli 2minggu lepas ada lagi... banyak plak tu... nak beli kamera D90 yang dia dok tergila gila tu, mahai oooo, tak cukup bajet ni... nak beli kasut, payah nak pilih saiz untuk bini aku... kaki dia kecik... beli barang lain laa... yang kos murah sikit... hahahaha... kedekut la pulok...(dengan bini pun nak bekira) sian bini aku...

keegilaan bini aku

impian bini aku

aku pun keluaq la merayau rayau kat Queensbay Mall... sorang sorang pulak tu... gila ka hapa... tapi tak pa, untuk bini punya pasai, aku pi jugak... kalau bukan sebab besday bini, tak kelapaq aku nak pi sorang sorang...

tengok sana, tengok sini, aku jadi bodo... tak tau nak beli apa... nak beli handbag takut dia tak berkenan pulak... lagipun bini aku bukan selalu guna handbag... yang hantaran kawin pun sampai la ni dia tak guna...


last last aku beli baju... aku ni bukan pandai sangat bab bab beli baju.... aku pakai ambik ja... agak agak yang padan la ngan dia... masa dok pilih pilih baju tu, malu pun ada... mana tak malunya, aku sorang ja orang jantan dok pi pilih baju kat bahagian orang perempuan...

ahhhh... lantaklah... aku peduli apa... bukan aku nak curi, aku nak beli...


pilih punya pilih, nahhh ambik kau 5 helai baju...suka ka tak suka ka, den tak tau laaa... ambik dulu, kalau tak suka nanti kita pi beli lagi...bukan jauh mana pun dengan rumah kita...

untuk si comey momey aku beli baju 2 helai, sluaq jeans pendek selai...

abih beli baju, teringat kek pulakkk... kek kena ada... kalau tak dak nanti dia tarik muka.... aku pun pi kat Secret Recipe... pilih kek pulak dah... chocolate chip walnut jadi pilihan aku... tup tup habih la pulak... budak yang keja kat situ suruh aku servey kat cawangan yang dekat Sunshine... aku pun pederas pi sana... pun habih jugak...

aku call sana sini, last last kat Seberang Jaya ja yang ada... tu pun tinggal sebiji...akhirnya dapat jugak kek tu... bini aku complain kata manis sangat, dia tak berapa suka...

chocolate chip walnut yang maneh melecas

tak pa lah, kalau dah semua tak berapa nak ummphhh, jom kita pi cuti cuti kat langkawi hujung tahun ni... yang ni mesti terbaekkk...hehehehe

HAPPY BIRTHDAY MY BELOVED WIFE....

No comments: