Sunday 4 December 2011

MESRA...CEPAT...&...BETULLLLL.....

MESRA.. CEPAT..&..BETUL...


betulkah ini...??? macam macam berita sungguh kat malaysia ni... tak terlepas untuk agensi awam ni ha... sampai sanggup bagi sewa pistol kat penjenayah... bleh sewa lagi tak..??? aku pun teringin nak sewa jugak... bukan apa, nak tembak cicak kat umah ni ha... banyak jugak cicak kat umah aku ni... asyik berak merata...tak larat aku nak bersihkan...

dah la aku ada anak kecik, buat anak aku pi makan taik cicak tu, naya ja comey momey aku tuh...

kepada anggota polis yang dok buat masalah tu, mau pecat ja... ini tak, nak jalan siasatan la, apa la, last last terlepas... tapi bagi 3 orang anggota polis tu kira bagus jugak laa...

sebab pertama dia MESRA... mesra dengan semua termasuk penjenayah...

sebab kedua CEPAT... nampak ada peluang untuk tambah pendapatan, dia cepat cepat rebut...

sebab ketiga BETUL... urus niaga yang betul, kalau dah bagi sewa,mesti kena ada bayarannya...

lepas ni ada sewa apa pulak tak tau la...

No comments: