Thursday 15 December 2011

hingus meleleh tak dapat ketagihhh....

sian omey momey aku kena selesema pulak... yang paling kesian dia tak dapat nak tido semalam... aku lagi la tak boleh nak tido... mana taknya, nak kena jaga dia... budak budak kalau dah tak sedap badan, paham paham sajalah, mulalah buat perangai, merengek segala... kalau mummy dia yang merengek tak pa la jugak... hehehehe....

tak apalah wahai anakku, ni pengorbanan daddy, semoga suatu hari nanti, omey akan balas segala pengorbanan mummy dan daddy...

menyesal aku tak beli alat penyedut nak buang hingus tu.... selalu jugak bini aku dok cakap pasal benda ni, tapi aku selalu terlupa nak beli... bila si omey ni selesema, baru la dok teringat kat benda penyedut ni haa...


selagi tak kena selesema, selagi tu laa tak ingat...

tapi kalau tak ada alat ni pun tak pa, sebab masa baby lagi aku dok sedut guna mulut aku... nak suruh bini aku sedut, bertuah kalau dia mau sedut... iiiiyarrkkk... eeeeee... geli la, nak termuntah laa... tu la ayat yang selalu keluaq dari mulut bini aku yang cantik menawan... (puji sikit, kot nanti dia pulak yang merengek)... hehehehehe...

ehhh, dah melalut pulak...

aku jugak la yang dok jadi alat sedut... tak kira apa dah, aku main sedut ja... tau tau rasa masin ja... huhuhuhu.... lepas sedut tu pi la ludah, jangan telan pulak... tapi kalau korang nak telan pun tak pa, aku tak kisah...

kalau aku tak sedut, omey aku tak boleh nak bernafas, dia tak boleh nak tidur lena... aku pun tak boleh nak tidur sama... lebih baik aku sedut... bukan susah pun... sedut ja kat lubang hidung tu... mesti keluaq punya la segala bendalir kekuningan dan kehijauan... ahaksss....


tu la skill yang mak mentua aku bagitau masa awal awal anak aku kena selesema... bukan apa, nak test aku lah tu... nak tengok sanggup tak aku sedut hingus anak sendiri...

No comments: