Sunday 11 December 2011

makan free...





makan free..!!!  woww... bukan senang nak dapat makan free... semua orang suka makan free... mana taknya, sumbat je dalam mulut... duit tak payah kluaq, dah orang bayarkan...

bukan apa, kemarin adala kawan aku sekor ni haa... aku kenal dia dari kecik lagi... dia pulak jiran aku dulu, masa kecik kecik tu ja la jiran... la ni bila dah besaq, masing masing dengan kehidupan sendiri...

dah lama jugak aku tak berhubung dengan mamat nih ha...semenjak dua menjak ni ja kami berhubung balik, tu pun sebab ada urusan perniagaan... dia terpaksa berhubung ngan aku, kalau tak ada sebab mesti sampai la ni tak bertegur sapa pun...

padahal dulu duduk sekali, tidor sebantal, kerja sama sama...tapi la ni dah tak macam dulu, sebab aku dah menikah... dia still macam dulu laa, dok merewang jaa...

kemarin dia telepon ajak keluaq, tapi disebabkan aku malas nak keluaq, aku ajak dia mai umah aku... aku bagi la plan umah... bagi plan cantik punya, tu pun sesat jugak... malaun sungguh...

dia ni kalau bab berkawan ok ja, nak kata bagus,boleh la.... cuma 1 ja yang aku tak berapa berkenan ngan dia, dia ni kedekut..(kemut) ni la perkataan aku dok guna dulu dulu... hehehehe

bila sampai ja malaun ni kat umah, dia dok buat inspection plak kat umah aku ni ha... macam puspakom la pulak... dia ajak aku pi makan, tapi aku ajak beli bungkus ja... makan ja kat umah...

dia ajak makan mcd... aku ok ja... dia pun telepon, dalam setengah jam, mcd pun sampai... aku saja buat buat tak tau, nak tengok dia nak bayaq ka dak... kalau dia tak mau bayaq pun tak pa, aku boleh ja bayaq

mimpi apa pun aku tak tau la malaun ni, selalunya dia payah bab bab nak belanja orang ni... tapi hari ni dia belanja aku... yahooo...dapat gak makan free, payah ooooooooo nak merasa duit malaun sekor nih...

sebelum ni aku ja yang dok belanja... bukan apa, kita ni kalau berkawan jangan terlalu berkira sangat... apa salahnya belanja sekali sekala... ni tak, bila keluaq asyik orang yang sama ja belanja... mampoih laa macam ni...bak kata kawan aku `papoiii`....

No comments: