Monday 12 December 2011

i like laa...

malam tadi aku sekeluarga keluar beli barang barang rumah kat tesco... tesco je la tempat pilihan aku sebabnya dekat sangat dengan rumah... senang sikit... dah selesai membeli kat tesco, bini aku request nak frappuccino...

tengok jam dah 10.30 malam... ishh, starbucks buka lagi ni... aku pun cuba gak la nak penuhi permintaan bini aku...akhirnya dapat jugak dia seruppp seruppp ferrraaapppucinooo..!!!!

serupp serupp
lepas beli frappucino ni, kami pun balik... dekat dekat nak sampai rumah, aku tetiba rasa kelaparan.... bukan lapaq sangat pun, tapi rasa nak kena makan jugak laa... bini aku tak mau makan dah, maklum la dah dapat ferrrraappppucino...

aku teringat 1 stall burger nih haa... POS BURGER JELUTONG nama dia... burger kat sini memang TERBAEKK laaa...

aku order burger daging double.... 1 aku nak pesan, kalau beli burger kat sini kena banyak banyak bersabar... sebab burger dia lambat sikit nak siap, maklumla banyak pelanggan oooo.... sebab tu la lambat... bukan sebab buat bagi lambat ok !!

kepada sesiapa yang tak boleh nak bersabar, atau nak cepat siap, baik berambus ja pi beli burger kat tempat lain... tak pun buat sendiri... hehehehe...

sapa sapa yang rasa nak bungkus, bagitau je nak bungkus... kalau rasa nak makan kat situ pun boleh, sebab kat situ ada disediakan meja... air pun ada... order ja... kalau tak jual air, nanti pelanggan tercekek pulak...

bagi aku, burger kat sini fuhhhh, memang marvellouslah....nyum nyum...

kepada sesiapa yang teringin nak rasa kesedapan dan keenakkan burger Pos Burger Jelutong ni, boleh la datang ke Julutong... kedai ni kat tepi Pejabat Pos Jelutong... tepi jalan jer... kalau tak jumpa jugak, cerr google tengok... mesti jumpa, tak pun tanya la orang... malu bertanya sesat jalan...



No comments: