Saturday, 10 December 2011

2 alam....

woww...2 alam muncul lagi...jangan salah sangka, ni bukan filem dr rozmey, tapi ni kisah benar yang terjadi kat aku dalam seminggu dua ni...

pinjam sat dr rozmey punya poster

aku dapat 1 panggilan telepon dari seseorang, dia perkenalkan diri sebagai Farah..Farah mana pulak dah ni...bekerja sebagai kakitangan sebuah bank kat Penang... dia nak deal 1 urusan perniagaan dengan aku... lama jugak dok besembang kat telepon ni, telinga pun panas dah la...

sembang punya sembang, aku rasa macam ada benda tak kena... aku cuba selidik sikit sikit, auta punya auta, rupa rupanya mangkok ni jantannn... atau sesetengah orang kata 'botoiii'...haprak sungguh...

pondan@bapuk@aqua

tapi aku tak kisah, aku bukan nak adjust hang... ni cuma urusan perniagaan, so aku tak memilih jantina ka apa ka... yang penting, aku nak meniaga... (profesional la konon konon)

yang peliknya, si aqua ni asyik telepon... ni nak deal bisnes kejadahnya... kalau nak berbisnes, tak perlu hang cerita peribadi hang... hang ingat aku ni tempat luahan masalah hang ka...

bisnes is bisnes, personal is personal....

hang ingat aku ni jenis tibai belakang ka... kuang ajaqqq sungguh...

tunggu sat, aku tau camana nak ajaq orang jenis macam ni...

2 comments:

yahaya said...

hehe...geli la...mcm ni...

ataspagar-ataspagar said...

dah meremang bulu roma...huhuhu